.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد. دختر فراری راز خانه فساد را لو داد
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد.(ادامه)
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
ثبت‌نام‌ در نوبت دوم آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید. عکسی از کارت دانشجویی محمود احمدی‌نژاد
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود. چرا برخی از افراد به خانواده همسر بی احترامی می‌کنند؟
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم. احتمال برگزاری کنکور سراسری سال آینده به شکل الکترونیکی
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.(ادامه)
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش. تلخی و شیرینی‌های زنان پلیس یگان ویژه
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۲۸ مرداد پايان می یابد
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد.(ادامه)
انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز شد
انتخاب رشته برای کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ازدیروز آغاز شد.(ادامه)
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ منتشر شد
دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.(ادامه)
جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱
جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۱ منتشر شد. کنکور ۱۴۰۱ از صبح چهارشنبه ۸ تیرماه آغاز می شود و آخرین نوبت آزمون در صبح شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
فرصت دوباره برای ثبت‌نام در کنکور ۱۴۰۱
متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ۱۴۰۱ از امروز برای ثبت‌نام فرصت مجدد دارند.(ادامه)
فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۱
فرصت ثبت ‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فردا ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به پایان می رسد.(ادامه)
ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۶ آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.(ادامه)
ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد
ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز می شود. این آزمون در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و سهم بخش های کتبی و شفاهی بدون تغییر ماند.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
نتایج نهایی کنکور اعلام شد
نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.(ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
آغاز انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و آزاد از امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ است. (ادامه)
۵ نکته مهم برای انتخاب رشته
برخی داوطلبان گمان می‌بردند که به طور کلی تعداد محدودی رشته در بین رشته‌های دانشگاهی وجود دارد که اگر نتوانند در آن تحصیل کنند سعادتمند نمی‌شوند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.